Cl find of the day

benmack1

Well-Known Member
Joined
Oct 13, 2010
Location
Efland, NC
holy shit....I think IF I ever had the urge for that kind of thing I might go with new. No plans just sayin....:D
 

XJfreakHO

Triad Trail Junkies
Joined
Aug 26, 2008
Location
Greensboro/Clemmons
I think Im gonna make alot of those types of ads for my old boss. and I think Im gonna give them his work number too... bwahahaha
 

GotWood

Sayer of Fact
Joined
Jan 12, 2007
Location
Maiden, NC
I knew someone would would make a snide comment. I was searching for "new" and these popped up...
 

jeepinmatt

At least half the people are dumber than the rest
Joined
Mar 24, 2005
Location
Stanley, NC
Must have a really serious AC system with that second compressor :cool:
 

CasterTroy

Motarded
Joined
Mar 21, 2005
Location
Wallburg
That's one of those vortec tire inflation units isn't it! I heard they can fill 44's from 8 to 30 in 2 seconds
 

jeepinmatt

At least half the people are dumber than the rest
Joined
Mar 24, 2005
Location
Stanley, NC
Hmmm, they are asking $29k for it. Supercharger must add about $10k to the value.
 

RatLabGuy

You look like a monkey and smell like one too
Joined
May 18, 2005
Location
Churchville, MD

RatLabGuy

You look like a monkey and smell like one too
Joined
May 18, 2005
Location
Churchville, MD
In some weird way I kinda like it. A bit ugly but it's very cleanly done, looks like they really put time and love into it rather than the usual slap-together crap.
Looks like something you'd see in a movie.

Stainless steel links?
 
Top